måndag 7 december 2009

Till Er som misstror...

Har hört av säker källa att ryktet har gått om att fisk här på bloggen som jag har uttryckt som godkänd i själva verket skulle vara för liten... Till Er pappskallar som tror att jag skulle fota och ta med en för kort blankfisk hem...
-NI är dummare än jag trodde!

Försöker få med måttskalan på alla fiskbilder jag lägger upp för att undvika tvivel, men vid ensamfiske och såphal durk är det inte lätt att få fisken att ligga still och få bra vinklar med kameran mot fisken. Jag må vara en usel fotograf men jag tror långt ifrån jag är ensam om problemet.
Mäta däremot, det kan jag!

Tror och hoppas att INGEN fiskare på våra sjöar skulle utsätta sig för något så dumt som att blogga en för liten fisk som han senare bloggar som godkänd...

Sen att bilderna ibland kan få en att tvivla, det kan jag hålla med om men skippa förihelvete allt skitsnack!
Har någon några frågor ang. mitt fiske, ring gärna.

Alla bilder ligger kvar här på bloggen så det är bara för Er avundsjuka tvivlare att mäta och beskåda dom vackra, lagliga fångsterna.

Bloggar härefter ingen fisk under 90 cm och heller ingen över 91 cm. Ska bli kul och se vad folk ska reta sig på nu... :)
Tack för mig!

/Stefan 070-5766579